مدیریت منابع مالی

محدودیت منابع اقتصادی به عنوان یک واقعیت و استفاده بهینه از این منابع به عنوان یک ضرورت، همواره مورد توجه سرمایه گذاران، مدیران و گروههای ذینفع در سازمانهای عمومی و خصوصی است. از این رو تهیه اطلاعات مربوط به اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و گزارشگری رویدادهای موثر بر منابع اقتصادی از اهمیتی ویژه برخوردار است.

در این راستا استفاده از سیستمی جامع و یکپارچه جهت ثبت خودکار رویدادهای مالی و تهیه گزارشات در سطوح مختلف سازمان ضروری به نظر میرسد که محصولات شرکت رایدانا این کار را به خوبی برای شما انجام خواهند داد.

برای آشنایی بیشتر با مفهوم مدیریت منابع مالی، مقاله‌ی “مدیریت منابع مالی چیست؟” را مشاهده کنید

star

وظایف اصلی در مدیریت منابع مالی

 

  •  مدیریت صحیح گردش جریان مالی شرکت و جلوگیری از کسری بودجه.
  • صدور اتوماتیک سند برای تمامی بخش­ها از جمله فروش، خرید، اموال، حقوق و دستمزد و سایر بخش­های مرتبط با واحد مالی که موجب کاهش بار کاری واحد مالی خواهد شد.
  • ارتباط فرآیندی واحد مالی با تمامی بخش­ها.
  • استفاده از سیستم اموال که به صورت فرآیندی با واحدهای خرید، نگهداری و تعمیرات و انبار مرتبط است که موجب مدیریت و هزینه­یابی تمامی اموال سازمان و محاسبه استهلاک­های اتوماتیک مرتبط با نگهداری و تعمیرات می­شود.
  • استفاده از سیستم بودجه که به صورت فرآیندی و در سطح کنترل بودجه ای با مبلغ اسناد مالی در ارتباط می باشد و امکان مدیریت بر انواع بودجه ریزی های هزینه و درآمد را فراهم می کند.
  • استفاده از سیستم خزانه ­داری که باعث مدیریت دریافت­ها و پرداخت­ها و اسناد دریافتنی و پرداختنی، همچنین مدیریت تنخواه گردان می­شود.
مدیریت منابع مالی
سیستم مدیریت مالی
مدیریت منابع مالی
نرم افزار مالی
مدیریت منابع مالی
مدیریت منابع مالی
BudBanner

بودجه

AssetBanner 1

حسابداری اموال

BudBanner

بودجه و اعتبارات

RecExBanner 1

سیستم خزانه داری

مدیریت منابع مالی

حسابداری عمومی و مدیریت مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up